
מאמרי תוכן לקריאה והעשרת ידע
שפע של תכנים בעולם ידע ומוצרי תוכן שהולך ומתפתח
באתר תמצאו ידע רב על כל אחד ואחד ממוצרי התוכן שאנו מפיקים. עם זאת, עוד קצת ידע אף פעם לא מזיק...!
בין אם אתם יוצרים תוכן ומעוניינים בהפקת מוצרי תוכן למטרת מינוף עסקי ושיווקי, בין אם כהכנסה פאסיבית ובין אם להנאתכם בלבד, תמצאו בתכנים שאנו מביעים שפע של עניין. במאמרים תוכלו לקרוא וללמוד עוד על עולמות התוכן ומוצרי התוכן שבלעדיהם כיום אף עסק אינו שלם.
קריאה מהנה:

בין מצגת בקנבה למצגת בפוואר פוינט
קיימים היום כלים רבים וטובים להפקת מצגות מרהיבות בקלות וביעילות. במאמר נעמוד על ההבדלים שבין מצגת ב-Powerpoint למצגת ב-Canva

להפיק פודקאסט זה פשוט וקל
להפיק פודקאסט באופן עצמאי ובתנאים ביתיים זה קל ופשוט. עם הכלים שיש היום ועם שמירה על כמה כללים תוכלו להפיק בהנאה פודקאסטים ולהעניק זמן איכות לשומעים ואפילו להשיג לקוחות. מאמר שמביא ידע על כמה דברים שכדאי לדעת כאשר באים להפיק פודקאסט.

מיני-קורס דיגיטלי: צעד ראשון בדרך למכללה דיגיטלית
מיני – קורס דיגיטלי: צעד ראשון למכללה דיגיטלית, מאמר, מיכל ליטבק

ללמוד בהצלחה עם קורסים דיגיטליים
במאמר הזה אני רוצה ללמד אתכם איך אפשר ללמוד ולקבל את הידע שכל כך נדרש לכם באמצעות קורסים דיגיטליים. את העצות והטיפים הרבים שאני חולקת אני מביאה לכם דווקא כצופה. אני צרכנית של קורסים דיגיטליים ואת מרבית הידע שאני זקוקה לו כיום אני לומדת מקורסים דיגיטליים.

התוכן הוא המלך – גם ובעיקר בקורסים דיגיטליים
התוכן הוא המלך גם ובעיקר בקורסים דיגיטליים – מאמר על חשיבות הכנת תוכן מדויק, מעשיר ובעל ערך עבור הפקת קורס דיגיטלי איכותי מאת מיכל ליטבק

התייעלות בארגונים בזכות למידה באמצעות קורסים דיגיטליים
שפע יתרונות לארגון בזכות שיפור ידע ומקצועיות העובדים ופיתוח מנהלים וזאת על ידי לימוד והכשרה באמצעות קורסים דיגיטליים – מאמר מאת מיכל ליטבק

13 סיבות למה ללמוד עם קורסים דיגיטליים
13 סיבות למה ללמוד עם קורסים דיגיטליים בהם תקבלו את אותו הידע ואף הרבה יותר מאשר בקורס פרונטלי. וזה גם נוח, נגיש ולגמרי לא יקר. מאמר מאת מיכל ליטבק, סל מוצרי תוכן למינוף העסק

מדוע במאה ה-21 אנשים מעדיפים ללמוד עם קורסים דיגיטלים
מדוע במאה ה-21 מעדיפים ללמוד עם קורסים דיגיטליים? כי זו שיטת הלימוד הנוחה, הנגישה והזולה ביותר לרכישת ידע. מאמר מאת מיכל ליטבק

על ההבדל שבין מצגת לקורס פרונטלי וקורס דיגיטלי
מצגת לקורס פרונטלי ומצגת לקורס הדיגיטלי המקביל לה הן שונות בתכלית. נכון, החומר והידע זהים אבל החלוקה, הדגשים, רמת הפירוט, אופן התרגול – כל אלו שונים בתכלית.

על הרצאות, על מצגות ומה שביניהן
הרצאה היא סיפור שאתם מספרים במשך זמן קצר יחסית וברצף. הרצאה שבנויה היטב ותוכננה מראש, יכולה להפוך גם את הנושא המשעמם ביותר למרתק ומעשיר לצופים והמאזינים.
כדי שהרצאה המועברת בזמן קצוב תצליח, עליה "להחזיק" ולרתק את הקהל. לשם כך' על המרצה להצליח ולהעביר מסר מרכזי אחד חזק ולהוכיח אותו לאורך כל משך ההרצאה. הוכחת המסר תתבצע על ידי הבאת מידע אמין וחומר חדש ומפתיע.
כיצד תגרמו גם לנושא המשעמם ביותר להישמע מעניין?
הכינו את ההרצאה מראש, בנו מצגת מתאימה, הוסיפו אלמנטים מעניינים ומגוונים, מצגת מתאימה והתאמנו. גם אם לעתים הרצאות נראות לכם כספונטניות, כדאי לדעת שהושקעו מאחוריהן הרבה מחשבה, תכנון והכנות.

מהם פודקאסטים ולמה כדאי להקליט אותם?
פודקאסטים בהקשר עסקי משמשים להעברת ידע, לבניית מוניטין, מיצוב כאוטוריטה וקידום מוצרי העסק. הנה קצת מידע על עולם הפודקאסטים.

קידום העסק באמצעות מגוון הדרכות
אנשים מגיעים להדרכות כדי לקבל ידע ממי שכבר יש לו את הידע, הניסיון וההתמחות. ולכם יש את הידע, הכלים וההתמחות שאחרים זקוקים להם.
כדי למצב את עצמכם כאוטוריטה בתחום חשוב להוסיף לסל המוצרים של העסק מוצרי וידע איכותיים.

מצגת מקצועית שמביאה תוצאות
עם שפע הכלים הקיים היום ניתן בקלות להפיק מצגות מרהיבות ומושכות. אבל שום מצגת, מעוצבת ככל שתהיה, לא תעביר את הידע והמסרים אם התוכן אינו מעובד נכון. לכל תחום משמשת מצגת בעלת מאפיינים שונים ולכן מצגת להדרכה אינה יכולה להיות זהה למצגת להרצאה ששונה ממצגת עסקית ששונה ממצגת שיווקית.

איפיון הוא המפתח לבידול
גם אם נדמה לכם, המנחים, ש"כבר קיים קורס כזה", חשוב להבין שעם תהליך נכון של איפיון ותכנון תכנים מותאם לקהל היעד שלכם, לידע שלכם ותוך מתן דגש לבידול, אתם תביאו לצופים "משהו אחר". הצופים יבחנו את התכנים, את איכות ההפקה, את הרמה, אופן ההגשה וכמובן המחיר – ויקבלו החלטה. ואם אתם מתאימים להם – ההחלטה היא שאתם נבחרתם.

מעבר מהנחיה בקורס פרונטלי להנחיית קורס דיגיטלי
מעבר מהנחיה בקורס פרונטלי להנחיית קורס דיגיטלי – כיצד לעשות את המעבר הנדרש לפורמט המקוון ולהגיע ללקוחות חדשים

הצעד הראשון של כל פרויקט: תכנון מקדים
באמצעות התכנון מקדים לפרויקט ניתן להכיר את העסק, כדי שאפיון הקורס, המצגת או כל מוצר אחר על כל פרטיו יהיה מדויק. הניתוח המקדים יאפשר לכם לדעת קהל היעד, איך להיות דומה למתחרים בפעולות שהם מצליחים בהם ולחילופין, איך להיות טוב מהם בנקודות מסוימות.
רוצים להכיר את מגוון שירותי הייעוץ, ליווי ופיתוח מוצרי תוכן?
ייעוץ וליווי פרטני לפיתוח מוצרי תוכן החל משלב הרעיון ועד התשתית השיווקית.
בין המוצרים: מצגות מקצועיות, קורסים דיגיטליים, סדנאות פרונטליות, הדרכות באונליין והיברידיות (זום), הרצאות, וובינרים, פודקאסטים, חוברות הדרכה, הפקת סרטוני הדרכה.