על תהליך הפיתוח
עם המהפכה הדיגיטלית של המאה ה-21 נדרשים בעלי עסק לא רק לייצר ולמכור מוצרים, אלא לשווק את עצמם, את הידע שלהם ולמצב עצמם כאוטוריטה בתחומם. לשם כך לא מספיק רק לבנות אתר או לפתוח דף עסקי בפייסבוק.
גם הלקוחות צמאים לידע ומידע.
כדי ליצור נוכחות ולהביא יותר לקוחות נדרש להפיץ ידע. ידע מושך לקוחות. ולקוחות יוצרים הכנסות. סל מוצרי תוכן שמהווה משפך שיווקי או מניפת מוצרים הוא דרך מתקדמת להעברת ידע ויצירת נוכחות מקצועית.
במיכל ליטבק - סל מוצרי תוכן למינוף העסק מתבצעים כל שלבי הפיתוח במודל One-Stop-Shop.
ריכוז כל פעולות הפיתוח וההפקה של מוצרי תוכן למינוף העסק תחת קורת גג אחת מחליף את הצורך באיתור, תיאום ועבודה מול מספר אנשי מקצוע:
אנשי תוכן, גרפיקאים, מומחי הקלטה, עורכי וידאו ואודיו, מתמללים ועוד.