קורס על קורס - להפוך תוכן לסדנה שמלמדת, מוכרת ומשפיעה
קורס מקיף, יישומי ומעשי לבניית סדנה פרונטלית / סדנה אונליין
מקצועית ומרשימה צעד-אחר-צעד

על סדנאות פרונטליות / אונליין
עבור מנחים, מדריכים ובעלי ידע – הדרכות פרונטליות או מקוונות (למשל בזום) הן הזדמנות להעביר ידע, להקנות מיומנויות ולהשפיע על קהלים בצורה ישירה וממוקדת.
למרות ההתפתחות הטכנולוגית, רבים עדיין מעדיפים מפגש אישי ובלתי אמצעי עם המנחה – מה שהופך את ההדרכה לחוויה משמעותית יותר עבור הקהל.
בארגונים, הדרכות מהוות ערוץ אפקטיבי להובלת שינויים, חיזוק מקצועי ובניית קשרים עם הנהלה ועובדים.
עבור מנחים עצמאיים, סדנאות קצרות פרונטליות או שמועברות באונליין (ב- LIVE) – יכולות לשמש כמוצר כניסה למשפך השיווקי, וקורסים מעמיקים תורמים למיצוב כאוטוריטת ידע ולהרחבת קהל הלקוחות וההכנסות.

על הקורס
בקורס "קורס על קורס – להפוך תוכן לסדנה שמלמדת, מוכרת ומשפיעה" נבנה יחד, שלב אחר שלב, סדנה מוכנה לשיווק.
לאורך הקורס המעשי נבנה יחד, שלב אחר שלב, סדנה מוכנה לשיווק: החל משלב האיפיון, דרך הכנת התכולה ומערכי שיעור מפורטים כולל מצגת, חומרים ותרגילים ועד הכנת התשתית לשיווק הסדנה.
הקורס מתבסס על שיטת פיתוח מוצרי התוכן של מיכל ליטבק – צעד-אחר-צעד, ומלמד כיצד לבנות בקלות, ביעילות ובוודאות הדרכות אפקטיביות שמספקות ערך אמיתי לקהל ומייצרות תוצאות.
בקורס משולבים כלים מעולמות ה – AI שיקצרו וישביחו את תהליך הפיתוח, יעשירו את התוכן ויחסכו זמן יקר.
הקורס מבוסס על תרגול, שיתוף, משוב וקבוצת כוח תומכת – כדי שתקבלו חיזוק, כיוון וכלים שיובילו להפקת סדנה מקצועית ואיכותי מוכנה לשיווק.
הידע שתקבלו בקורס
מבוא לעולם הסדנאות
הגדרת מטרת ההדרכה, סוגי הדרכות , תפקידי המנחה.
שלב 1 - אפיון הסדנה:
הגדרת מטרות, זיהוי וחידוד המסר, קהלי יעד, דיוק נושא, מתחרים והגדרת הבידול.
שלב 2 - תכנון תכולת הסדנה
איתור נושאי ההדרכה בהתאם לאיפיון ולצרכי המשתתפים.
שלב 3 – תכנון מערכי שיעור
מערכי שיעור מפורטים- לרבות תכנון מהלך מפגש, מקטעים, הפסקות, זמני תרגול וכד’.
שלב 4 - הכנה מפורטת
איסוף תכנים וחומרים, הכנת מצגת הדרכה מקצועית, כרטיסיות מנחה, הכנת תרגילים ופעילויות והכנת חומרי עזר.
שלב 5 - תשתית לשיווק וחשיפה
סילבוס שיווקי, תמחור, משפך שיווקי, דף נחיתה ותשתית לשיווק.
שלב 6 - הכנות להעברת ההדרכה
כיצד מתכוננים, אביזרים, מה עושים כשמגיעים, טיפים להעברת ההדרכה, ביקורת בונה וליטושים להדרכה הבאה.
שלב 7 - תשתית לשיווק וחשיפת הסדנה
תמחור, משפך שיווקי, דף נחיתה ותשתית לשיווק.
כדאי לדעת!
שימוש בכלי AI במהלך שלבי ההכנה השונים של הסדנה.

למי מיועד הקורס לבניית סדנה פרונטלית / סדנה אונליין

חברות וארגונים

יזמים ובעלי עסקים

מרצות ומרצים

מנחות ומנחי קורסים וסדנאות

יועצים ומאמנים בכל התחומים

כל מי שרוצה להעביר ידע, רעיון או מסר
סילבוס הקורס "קורס על קורס - להפוך תוכן לסדנה שמלמדת, מוכרת ומשפיעה"
מפגש 1
מפגש 1
מפגש 2
מפגש 2
מפגש 3
מפגש 3
מפגש 4
מפגש 4
מפגש 5
מפגש 5
מפגש 6
מפגש 6
מפגש 7
מפגש 7
מפגש 8
מפגש 8
מפגש 9
מפגש 9
מפגש 10
מפגש 10
מפגש 11
מפגש 11
מפגש 12
מפגש 12
מפגש 13
מפגש 13
מפגש 14
מפגש 14
מפגש 15
מפגש 15
מפגש 16
מפגש 16
מפגש 17
מפגש 17
מפגש 18
מפגש 18
מפגש 19
מפגש 19
מפגש 20
מפגש 20
מפגש 21
מפגש 21
מפגש 22
מפגש 22
מפגש 23
מפגש 23
מפגש 24
מפגש 24
מפגש 25
מפגש 25

- אונליין (זום)
- פרונטלי

- מחשב לכל משתמש
- תוכנות מיקרוסופט אופיס מותקנות (מומלץ גרסה 2019 ומעלה או 365)
- חיבור לרשת האינטרנט

- חוברת הדרכה
- קבצי תרגול

- כמות מפגשים: 25
- משך כל מפגש: 3 שעות
- סה"כ: 75 שעות

- קיימת גמישות בתכנון התכולה והמפגשים
- מומלצת למידה בקבוצות קטנות (עד 8 משתתפים)
- ניתן לקיים בבית העסק, מרכז הדרכה או אונליין
- ניתן למקד את סוג המצגת הנדרשת לארגון (למשל, מצגת חברה או מצגת משקיעים)
- יש ליצור קשר למטרת תכנון וקבלת הצעה מתאימה

- נא ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר מחיר מותאמת