קורס על קורס - להפוך תוכן לסדנה שמלמדת, מוכרת ומשפיעה

קורס מקיף, יישומי ומעשי לבניית סדנה פרונטלית / סדנה אונליין
מקצועית ומרשימה צעד-אחר-צעד

קורס על קורס - להפוך תוכן לסדנה שמלמדת, מוכרת ומשפיעה - מיכל ליטבק

על סדנאות פרונטליות / אונליין

עבור מנחים, מדריכים ובעלי ידע – הדרכות פרונטליות או מקוונות (למשל בזום) הן הזדמנות להעביר ידע, להקנות מיומנויות ולהשפיע על קהלים בצורה ישירה וממוקדת.

למרות ההתפתחות הטכנולוגית, רבים עדיין מעדיפים מפגש אישי ובלתי אמצעי עם המנחה – מה שהופך את ההדרכה לחוויה משמעותית יותר עבור הקהל.

בארגונים, הדרכות מהוות ערוץ אפקטיבי להובלת שינויים, חיזוק מקצועי ובניית קשרים עם הנהלה ועובדים.

עבור מנחים עצמאיים, סדנאות קצרות פרונטליות או שמועברות באונליין (ב- LIVE) – יכולות לשמש כמוצר כניסה למשפך השיווקי, וקורסים מעמיקים תורמים למיצוב כאוטוריטת ידע ולהרחבת קהל הלקוחות וההכנסות.

על הקורס - מיכל ליטבק

על הקורס

בקורס "קורס על קורס – להפוך תוכן לסדנה שמלמדת, מוכרת ומשפיעה" נבנה יחד, שלב אחר שלב, סדנה מוכנה לשיווק.

לאורך הקורס המעשי נבנה יחד, שלב אחר שלב, סדנה מוכנה לשיווק: החל משלב האיפיון, דרך הכנת התכולה ומערכי שיעור מפורטים כולל מצגת, חומרים ותרגילים ועד הכנת התשתית לשיווק הסדנה.

הקורס מתבסס על שיטת פיתוח מוצרי התוכן של מיכל ליטבק – צעד-אחר-צעד, ומלמד כיצד לבנות בקלות, ביעילות ובוודאות הדרכות אפקטיביות שמספקות ערך אמיתי לקהל ומייצרות תוצאות.

בקורס משולבים כלים מעולמות ה – AI שיקצרו וישביחו את תהליך הפיתוח, יעשירו את התוכן ויחסכו זמן יקר.

הקורס מבוסס על תרגול, שיתוף, משוב וקבוצת כוח תומכת – כדי שתקבלו חיזוק, כיוון וכלים שיובילו להפקת סדנה מקצועית ואיכותי מוכנה לשיווק.

הידע שתקבלו בקורס

מבוא לעולם הסדנאות

הגדרת מטרת ההדרכה, סוגי הדרכות , תפקידי המנחה.

שלב 1 - אפיון הסדנה:

הגדרת מטרות, זיהוי וחידוד המסר, קהלי יעד, דיוק נושא, מתחרים והגדרת הבידול.

שלב 2 - תכנון תכולת הסדנה

איתור נושאי ההדרכה בהתאם לאיפיון ולצרכי המשתתפים.

שלב 3 – תכנון מערכי שיעור

מערכי שיעור מפורטים- לרבות תכנון מהלך מפגש, מקטעים, הפסקות, זמני תרגול וכד’.

שלב 4 - הכנה מפורטת

איסוף תכנים וחומרים, הכנת מצגת הדרכה מקצועית, כרטיסיות מנחה, הכנת תרגילים ופעילויות והכנת חומרי עזר.

שלב 5 - תשתית לשיווק וחשיפה

סילבוס שיווקי, תמחור, משפך שיווקי, דף נחיתה ותשתית לשיווק.

שלב 6 - הכנות להעברת ההדרכה

כיצד מתכוננים, אביזרים, מה עושים כשמגיעים, טיפים להעברת ההדרכה, ביקורת בונה וליטושים להדרכה הבאה.

שלב 7 - תשתית לשיווק וחשיפת הסדנה

תמחור, משפך שיווקי, דף נחיתה ותשתית לשיווק.

כדאי לדעת!

שימוש בכלי AI במהלך שלבי ההכנה השונים של הסדנה.

הידע שתקבלו בקורס - מיכל ליטבק

למי מיועד הקורס לבניית סדנה פרונטלית / סדנה אונליין

הדרכות לחברות וארגונים - מיכל ליטבק1
חברות וארגונים
הדרכות ליזמים - מיכל ליטבק 1
יזמים ובעלי עסקים
הדרכה למעבירי הרצאות - מיכל ליטבק
מרצות ומרצים
מדריכים ומנחים - מיכל ליטבק
מנחות ומנחי קורסים וסדנאות
יועצים ומאמנים - מיכל ליטבק
יועצים ומאמנים בכל התחומים
כל מי שרוצה להעביר הרצאה - מיכל ליטבק
כל מי שרוצה להעביר ידע, רעיון או מסר

סילבוס הקורס "קורס על קורס - להפוך תוכן לסדנה שמלמדת, מוכרת ומשפיעה"

מפגש 1

פותחים את הדלת לעולם הסדנאות

מפגש 1

בין סדנאות פרונטליות לסדנאות אונליין (יתרונות והחסרונות) ומתי לבחור בכל אחד מהם, מה הופך סדנה לאיכותית, חווייתית ובעלת ערך עבור המשתתפים. המטרות שלנו כמנחים – לצד המטרות, הצרכים והציפיות של הקהל.

מפגש 2

קורס עם כיוון – רעיון מדויק, שוק נכון

מפגש 2

איתור רעיונות לסדנה, חוזקות וחסמים, זיהוי קהלי יעד, הערכת פוטנציאל השוק – כדי לבחור נושא מדויק לנו וללומדים.

מפגש 3

חוקרים, מבדלים, בולטים

מפגש 3

חקר מתחרים חכם, לחידוד הערך הייחודי של הקורס. נשתמש בכלי AI לאיתור מגמות, ניתוח שפה שיווקית, וזיקוק הבידול כדי לבנות סדנה שונה ובולטת.

מפגש 4

מהרעיון לסילבוס – בניית שלד מדויק – חלק א

מפגש 4

נושאי הליבה והקריטריונים לבחירת תכנים, הרכבת סילבוס (ייחודי! ) מובנה, זורם ומדויק שמשרת את הקהל ואת המטרות שלנו.

מפגש 5

מהרעיון לסילבוס – בניית שלד מדויק – חלק ב

מפגש 5

המשך הכנת הסילבוס, דיוק נושאים והוספת מגוון של שיעורי מסגרת.

מפגש 6

הכותרת שתופסת: בחירת שם מדויק לקורס הדיגיטלי

מפגש 6

בחירת שם מדויק, מבודל וזכיר לסדנה לפי נוסחה. ניעזר בכלי AI לייצר רעיונות, וללטש את השם שימשוך קהל נכון ויעשה את העבודה השיווקית כבר מהכותרת.

מפגש 7

הסדנה על השעון – תכנון מפגשים מפורט ומדויק – חלק א'

מפגש 7

פיצוח מערכי המפגשים – עד לרמת התכנון בדקות. נגדיר תכנים, אופן הדרכה, פעילויות ואלמנטים שייצרו עניין ושיתוף פעולה מצד המשתתפים, חומרים נדרשים והפסקות יזומות.

מפגש 8

הסדנה על השעון – תכנון מפגשים מפורט ומדויק – חלק ב'

מפגש 8

המשך תכנון מפגשים והצגת תוצרים.

מפגש 9

מנחים בזמן - ניהול זמן הסדנה

מפגש 9

תכנון זמן המפגש להעברת כל התוכן , מבלי ליצור תחושת עומס ומבלי להגיע למצב של "לא הספקתי". שפע טיפים ורעיונות לניהול זמן הסדנה.

מפגש 10

מעבר למילים: איך יוצרים תוכן מקצועי, ברור ומשכנע – חלק א

מפגש 10

שיטות להכנת תוכן מפורט, טמפלט כתיבת תוכן, שאלות נפוצות (FAQ) והתנגדויות הקהל. אופן הכנת מערך שיעור, תוך שימוש בכלי AI.

מפגש 11

מעבר למילים: איך יוצרים תוכן מקצועי, ברור ומשכנע – חלק ב

מפגש 11

המשך הכנת מערכי מפגשים.

מפגש 12

המצגת כשותפה לקורס: לעצב תוכן. להעשיר. לעניין את הצופים - חלק א

מפגש 12

מצגת מותאמת לסדנה – ברורה, תורמת לחוויית הלמידה ומגבירה מעורבות. שילוב טקסטים, אובייקטים ויזואליים, דוגמאות, קצב ותנועה – עם כלים שיגרמו למצגת ללמד, להסביר ולהשאיר חותם.

מפגש 13

המצגת כשותפה לקורס: לעצב תוכן. להעשיר. לעניין את הצופים - חלק ב

מפגש 13

המשך עבודה על המצגת, הצגתה וקבלת משוב.

מפגש 14

המצגת כשותפה לקורס: לעצב תוכן. להעשיר. לעניין את הצופים - חלק ג

מפגש 14

המשך עבודה על המצגת, הצגתה וקבלת משוב.

מפגש 15

מעבר למצגת – יצירת חומרי עזר שמוסיפים ערך – חלק א

מפגש 15

הפקת חומרי עזר איכותיים שמלווים את הסדנה: דפי תרגול, דפי מידע, סיכומים ומשימות – כלים שמעמיקים את ההבנה, מעודדים יישום ומוסיפים ערך אמיתי ללומדים.

מפגש 16

מעבר למצגת – יצירת חומרי עזר שמוסיפים ערך – חלק ב

מפגש 16

המשך עבודה על הכנת חומרי עזר.

מפגש 17

מעבר למצגת – יצירת חומרי עזר שמוסיפים ערך – חלק ג

מפגש 17

המשך עבודה על הכנת חומרי עזר.

מפגש 18

עולים לבמה – התכוננות ונוכחות מנצחת

מפגש 18

הכנות והתכוננות להדרכה – הכנות האחרונות, תרגול, התארגנות לוגיסטית בשטח. התנהלות נכונה בכיתה: יצירת חיבור עם המשתתפים, שמירה על קשב ואנרגיה, ניהול אינטראקציות, והתמודדות עם אתגרים בזמן אמת.

מפגש 19

מול הלומדים - הצגת הסדנה ומתן משוב בונה – חלק א'

מפגש 19

כל משתתף יעביר מקטע מתוך הסדנה שיצר – כולל הצגת התוכן, הפעלת המשתתפים, ושימוש במצגת המלווה. לאחר כל הצגה, הקבוצה תעניק משוב.

מפגש 20

מול הלומדים - הצגת הסדנה ומתן משוב בונה – חלק ב'

מפגש 20

המשך הצגת מקטעי סדנאות, וסיוע בנדרש על מנת ללטש את הסדנה.

מפגש 21

מול הלומדים - הצגת הסדנה ומתן משוב בונה – חלק ג'

מפגש 21

המשך הצגת מקטעי סדנאות, וסיוע בנדרש על מנת ללטש את הסדנה.

מפגש 22

מול הלומדים - הצגת הסדנה ומתן משוב בונה – חלק ג'

מפגש 22

המשך הצגת מקטעי סדנאות, וסיוע בנדרש על מנת ללטש את הסדנה.

מפגש 23

שמים את הקורס על המפה – תמחור נכון ושילוב במערך השיווק

מפגש 23

תמחור את הסדנה בצורה חכמה ורווחית, שילובה במשפך השיווקי, מינוף הקורס לקידום מטרות עסקיות – משיווק, דרך בניית קהילה ועד הכנסות.

מפגש 24

דף אחד שמשכנע – בניית דף נחיתה אפקטיבי לקורס

מפגש 24

בניית דף נחיתה מושך, משכנע וממיר – צעד אחר צעד. מבנה נכון לדף נחיתה, כתיבת טקסט מדויק לקהל היעד, ואיך נעזרים בכלי AI לכתיבה שיווקית, הצעות כותרות, קריאות לפעולה ועוד.

מפגש 25

מפרויקט לתוצר – מסיימים עם קורס ביד

מפגש 25

בשיעור הסיום נחגוג את הדרך שעברנו, נסכם את תהליך היצירה ונקבל תעודה רשמית על ההשתתפות והשלמת הקורס. רגע של גאווה, סגירת מעגל והתחלה חדשה.
פורמט הקורס - מיכל ליטבק
ציוד להדרכה ולמידה - מיכל ליטבק
חומרי הקורס - מיכל ליטבק
סהכ שעות הדרכה - מיכל ליטבק
מיכל ליטבק - הדרכות לארגונים וחברות 1
מיכל ליטבק - הדרכות לארגונים וחברות 1
דילוג לתוכן