מהרעיון לבמה - הרצאה שמשאירה חותם
קורס מקיף, יישומי ומעשי לבניית הרצאה מקצועית ומרשימה צעד-אחר-צעד

על הרצאות
לא משנה מהו הנושא או מהי המטרה – הרצאה טובה חייבת לרתק, להעשיר, לרגש ולהעניק לקהל ערך ממשי.
הרצאות מתקיימות בכל מקום: בכנסים, באירועים, בארגונים, בקהילה, בסלון הביתי ואפילו בזום. היום, גם תלמידים – מבית הספר היסודי ועד התיכון – לומדים כיצד לבנות ולהעביר הרצאות.
כמו כל מוצר תוכן וידע, גם הרצאה היא פרויקט – וכדי שתהיה איכותית, משמעותית וחווייתית, יש לתכנן אותה נכון: מהאפיון והתכנון, דרך בניית התוכן והמצגת, ועד שלב ההעברה והבקרה.
הרצאה מנצחת היא נכס. היא יכולה לשמש להעברת ידע, לבניית סמכות, ליצירת הכנסות – וגם לשמש כמוצר כניסה או יציאה במשפך השיווקי.

על הקורס
בקורס "מהרעיון לבמה – הרצאה שמשאירה חותם" נבנה יחד, שלב אחר שלב, הרצאה מקצועית ומרגשת – מהרעיון הראשוני ועד לרגע שבו תעמדו על כל במה שתבחרו.
נאפיין, נתכנן ונזקק רעיונות מדויקים בהתאם לקהל ולמטרות שלכם. נבחר נושאים ומקטעים, נבנה את התוכן, נלטש אותו, ונעשיר אותו באלמנטים מעוררי עניין שישאירו את הקהל איתכם. נוסיף מצגת מקצועית, ממותגת ומרשימה, נלמד איך לתמחר ולהעביר את ההרצאה, ונקבל כלים פרקטיים לשיווק – כולל מה עושים לפני, במהלך ואחרי ההרצאה.
הקורס משולב בכלים מעולמות ה – AI שיקצרו וישביחו את תהליך הפיתוח, יעשירו את ההרצאה ויחסכו זמן יקר.
הקורס משלב תרגול, שיתוף ומשוב בקבוצת כוח תומכת – כדי שתצאו עם ביטחון, כלים והרצאה מוכנה לבמה.
הידע שתקבלו בקורס
מבוא לעולם ההרצאות
המאפיינים של הרצאה מנצחת, פורמטים, סוגים, מבנה ההרצאה ותפקיד המרצה.
שלב 1 - אפיון ההרצאה
הגדרת מטרות, זיהוי וחידוד המסר, קהלי יעד, דיוק נושא, מתחרים והגדרת הבידול.
שלב 2 -תכנון תכולה
איתור נושאים, דיוק מסרים, בחירת מבנה ההרצאה.
שלב 3 - הכנת תכנים
איסוף תכנים, מיון – סינון – צמצום, כתיבת ההרצאה, פתיח, סגיר, דיוק שפה.
שלב 4 - העשרת ההרצאה
הוספת אלמנטים מעוררי עניין, הכנת מצגת מרשימה וחומרי עזר.
שלב 5 - תשתית לשיווק וחשיפת ההרצאה
תמחור, משפך שיווקי, דף נחיתה ותשתית לשיווק.
שלב 6 -הכנות להרצאה והעברתה
כיצד מתכוננים, אביזרים, מה עושים כשמגיעים, שפת גוף ודיבור, ביקורת בונה וליטושים להרצאה הבאה.
כדאי לדעת!
שימוש בכלי AI במהלך שלבי ההכנה השונים של ההרצאה.

למי מיועדת הסדנה לבניית הרצאה
בין אם זו הרצאה מקצועית, השראתית או שיווקית – הקורס מתאים לכל מי שרוצה (וצריך) לדבר בצורה מרגשת ומשפיעה:

חברות וארגונים

יזמים ובעלי עסקים

מרצות ומרצים

מנחות ומנחי קורסים וסדנאות

יועצים ומאמנים בכל התחומים

כל מי שרוצה להעביר ידע, רעיון או מסר
סילבוס הקורס "מהרעיון לבמה - הרצאה שמשאירה חותם"
מפגש 1
מפגש 1
מפגש 2
מפגש 2
מפגש 3
מפגש 3
מפגש 4
מפגש 4
מפגש 5
מפגש 5
מפגש 6
מפגש 6
מפגש 7
מפגש 7
מפגש 8
מפגש 8
מפגש 9
מפגש 9
מפגש 10
מפגש 10
מפגש 11
מפגש 11
מפגש 12
מפגש 12
מפגש 13
מפגש 13
מפגש 14
מפגש 14
מפגש 15
מפגש 15
מפגש 16
מפגש 16
מפגש 17
מפגש 17
מפגש 18
מפגש 18
מפגש 19
מפגש 19
מפגש 20
מפגש 20
פרטי ההדרכה ותנאים נדרשים

- אונליין (זום)
- פרונטלי

- מחשב לכל משתמש
- תוכנות מיקרוסופט אופיס מותקנות (מומלץ גרסה 2019 ומעלה או 365)
- חיבור לרשת האינטרנט

- חוברת הדרכה
- קבצי תרגול

- כמות מפגשים: 20
- משך כל מפגש: 3 שעות
- סה"כ: 60 שעות

- קיימת גמישות בתכנון התכולה והמפגשים
- מומלצת למידה בקבוצות קטנות (עד 8 משתתפים)
- ניתן לקיים בבית העסק, מרכז הדרכה או אונליין
- ניתן למקד את סוג המצגת הנדרשת לארגון (למשל, מצגת חברה או מצגת משקיעים)
- יש ליצור קשר למטרת תכנון וקבלת הצעה מתאימה

- נא ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר מחיר מותאמת