מהרעיון לבמה - הרצאה שמשאירה חותם

קורס מקיף, יישומי ומעשי לבניית הרצאה מקצועית ומרשימה צעד-אחר-צעד

קורס מהרעיון לבמה - הרצאה שמשאירה חותם - מיכל ליטבק

על הרצאות

לא משנה מהו הנושא או מהי המטרה – הרצאה טובה חייבת לרתק, להעשיר, לרגש ולהעניק לקהל ערך ממשי.

הרצאות מתקיימות בכל מקום: בכנסים, באירועים, בארגונים, בקהילה, בסלון הביתי ואפילו בזום. היום, גם תלמידים – מבית הספר היסודי ועד התיכון – לומדים כיצד לבנות ולהעביר הרצאות.

כמו כל מוצר תוכן וידע, גם הרצאה היא פרויקט – וכדי שתהיה איכותית, משמעותית וחווייתית, יש לתכנן אותה נכון: מהאפיון והתכנון, דרך בניית התוכן והמצגת, ועד שלב ההעברה והבקרה.

הרצאה מנצחת היא נכס. היא יכולה לשמש להעברת ידע, לבניית סמכות, ליצירת הכנסות – וגם לשמש כמוצר כניסה או יציאה במשפך השיווקי.

על הקורס - מיכל ליטבק

על הקורס

בקורס "מהרעיון לבמה – הרצאה שמשאירה חותם" נבנה יחד, שלב אחר שלב, הרצאה מקצועית ומרגשת – מהרעיון הראשוני ועד לרגע שבו תעמדו על כל במה שתבחרו.

נאפיין, נתכנן ונזקק רעיונות מדויקים בהתאם לקהל ולמטרות שלכם. נבחר נושאים ומקטעים, נבנה את התוכן, נלטש אותו, ונעשיר אותו באלמנטים מעוררי עניין שישאירו את הקהל איתכם. נוסיף מצגת מקצועית, ממותגת ומרשימה, נלמד איך לתמחר ולהעביר את ההרצאה, ונקבל כלים פרקטיים לשיווק – כולל מה עושים לפני, במהלך ואחרי ההרצאה.

הקורס משולב בכלים מעולמות ה – AI שיקצרו וישביחו את תהליך הפיתוח, יעשירו את ההרצאה ויחסכו זמן יקר.

הקורס משלב תרגול, שיתוף ומשוב בקבוצת כוח תומכת – כדי שתצאו עם ביטחון, כלים והרצאה מוכנה לבמה.

הידע שתקבלו בקורס

מבוא לעולם ההרצאות

המאפיינים של הרצאה מנצחת, פורמטים, סוגים, מבנה ההרצאה ותפקיד המרצה.

שלב 1 - אפיון ההרצאה

הגדרת מטרות, זיהוי וחידוד המסר, קהלי יעד, דיוק נושא, מתחרים והגדרת הבידול.

שלב 2 -תכנון תכולה

איתור נושאים, דיוק מסרים, בחירת מבנה ההרצאה.

שלב 3 - הכנת תכנים

איסוף תכנים, מיון – סינון – צמצום, כתיבת ההרצאה, פתיח, סגיר, דיוק שפה.

שלב 4 - העשרת ההרצאה

הוספת אלמנטים מעוררי עניין, הכנת מצגת מרשימה וחומרי עזר.

שלב 5 - תשתית לשיווק וחשיפת ההרצאה

תמחור, משפך שיווקי, דף נחיתה ותשתית לשיווק.

שלב 6 -הכנות להרצאה והעברתה

כיצד מתכוננים, אביזרים, מה עושים כשמגיעים, שפת גוף ודיבור, ביקורת בונה וליטושים להרצאה הבאה.

כדאי לדעת!

שימוש בכלי AI במהלך שלבי ההכנה השונים של ההרצאה.

הידע שתקבלו בקורס - מיכל ליטבק

למי מיועדת הסדנה לבניית הרצאה

בין אם זו הרצאה מקצועית, השראתית או שיווקית – הקורס מתאים לכל מי שרוצה (וצריך) לדבר בצורה מרגשת ומשפיעה:

הדרכות לחברות וארגונים - מיכל ליטבק1
חברות וארגונים
הדרכות ליזמים - מיכל ליטבק 1
יזמים ובעלי עסקים
הדרכה למעבירי הרצאות - מיכל ליטבק
מרצות ומרצים
מדריכים ומנחים - מיכל ליטבק
מנחות ומנחי קורסים וסדנאות
יועצים ומאמנים - מיכל ליטבק
יועצים ומאמנים בכל התחומים
כל מי שרוצה להעביר הרצאה - מיכל ליטבק
כל מי שרוצה להעביר ידע, רעיון או מסר

סילבוס הקורס "מהרעיון לבמה - הרצאה שמשאירה חותם"

מפגש 1

על קצה הבמה: יסודות ההרצאה המנצחת

מפגש 1

היכרות ומבוא, מהי הרצאה טובה, פורמטים של הרצאות, נושאים ותחומים, תפקיד המרצה, על שלב האיפיון, מטרות ההרצאה עבורי ועבור הקהל שלי.

מפגש 2

מאיתור נושא ועד בדיקת השטח – לבנות הרצאה שמבקשים לשמוע – חלק א

מפגש 2

היכרות עם תהליך סיעור מוחות, איתור נושא ההרצאה, חוזקות וחסמים, זיהוי קהלי יעד ופוטנציאל השוק.

מפגש 3

מאיתור נושא ועד בדיקת השטח – לבנות הרצאה שמבקשים לשמוע – חלק ב

מפגש 3

חקר מתחרים וזיהוי הבידול, כולל שימוש בכלי AI.

מפגש 4

עמוד התווך של ההרצאה: מנסחים מסר מחבר, נוגע ומניע

מפגש 4

מהו המסר וחשיבותו לחיבור בין נושאי ההרצאה, אופן העברת המסר, הגדרת המסר באמצעות ערכים, תועלות וכלי AI, מסרי משנה.

מפגש 5

למצוא את הזמן, למצוא את הנושאים

מפגש 5

אומדן משך ההרצאה, תזמון נכון - מתי מתאים לנו ולקהל שלנו, סיעור מוחות שני – איתור נושאי ההרצאה.

מפגש 6

לבנות את הסיפור: בחירת תכנים ויצירת מבנה ברור להרצאה

מפגש 6

זיהוי נושאי ההרצאה, קריטריונים לבחירת תכני ההרצאה, מבני הרצאה נפוצים, הכנת סטוריבורד לסידור מקטעי תוכן.

מפגש 7

הכותרת שתופסת: בחירת שם מדויק להרצאה

מפגש 7

בחירת שם ההרצאה על פי נוסחה ושימוש בכלי AI.

מפגש 8

מעבר למילים: איך יוצרים תוכן מקצועי, ברור ומשכנע

מפגש 8

שיטות להכנת תוכן מפורט, טמפלט כתיבת תוכן, עריכה וליטוש תוכן, שאלות נפוצות (FAQ) והתנגדויות הקהל – להעשרת התוכן.

מפגש 9

לפתוח חזק: איך כותבים פתיח שמסקרן, קושר ומשכנע

מפגש 9

פתיח ההרצאה, חשיבותו וכתיבתו באמצעות נוסחה ייחודית ושימוש בכלי AI.

מפגש 10

לגעת בקהל: לחמם, לחבר, להשאיר ערים

מפגש 10

חימום הקהל לשבירת הקרח ויצירת חיבור והוספת אלמנטים מעוררי עניין בכל מקטע.

מפגש 11

סגיר ההרצאה לפתיחת דלתות

מפגש 11

סגיר ההרצאה, חשיבותו וכתיבתו באמצעות נוסחה ייחודית ושימוש בכלי AI.

מפגש 12

המצגת כשותפה להרצאה: לעצב תוכן. להעביר מסר. להרשים את הקהל - חלק א

מפגש 12

הפקת מצגת ההרצאה – דגשים מרכזיים לבניית מצגת שמעבירה את המסר בהיבטי תוכן ועיצוב.

מפגש 13

המצגת כשותפה להרצאה: לעצב תוכן. להעביר מסר. להרשים את הקהל - חלק ב

מפגש 13

הפקת מצגת ההרצאה – דגשים מרכזיים לבניית מצגת שמעבירה את המסר בהיבטי תוכן ועיצוב.

מפגש 14

מגיעים מוכנים: כל מה שצריך לדעת לפני שעולים לבמה

מפגש 14

הכנות מקדימות להרצאה, ציוד ואביזרים, הכירות עם מקום ההרצאה, ביגוד ונראות.

מפגש 15

לעמוד נכון, לזוז חכם, ליצור חיבור

מפגש 15

שפת גוף: עמידה על הבמה, תנועה, מה עושים עם הידיים, יצירת קשר עין.

מפגש 16

לא רק מה אומרים – איך אומרים את זה

מפגש 16

דיבור: מקצב, טון ועוצמה, אינטונציה וגם...שתיקות.

מפגש 17

ללטש, לתמחר, לשווק: להפוך הרצאה להזדמנות עסקית

מפגש 17

איסוף ביקורת, ליטוש ושיפור, תמחור נכון, הכנסת ההרצאה למשפך שיווקי, מינוף ההרצאה לקידום מטרות.

מפגש 18

מדברים מהבמה: מתרגלים פתיח, תוכן וסגיר – חלק א'

מפגש 18

הצגת ההרצאות ע"י המשתתפים – מקטע פתיח, מקטע מתוך ההרצאה, מקטע סגיר.

מפגש 19

מדברים מהבמה: מתרגלים פתיח, תוכן וסגיר – חלק ב'

מפגש 19

הצגת ההרצאות ע"י המשתתפים – מקטע פתיח, מקטע מתוך ההרצאה, מקטע סגיר.

מפגש 20

מפרויקט לתוצר – מסיימים עם הרצאה ביד

מפגש 20

בשיעור הסיום נחגוג את הדרך שעברנו, נסכם את תהליך היצירה ונקבל תעודה רשמית על ההשתתפות והשלמת הקורס. רגע של גאווה, סגירת מעגל והתחלה חדשה.

פרטי ההדרכה ותנאים נדרשים

פורמט הקורס - מיכל ליטבק
ציוד להדרכה ולמידה - מיכל ליטבק
חומרי הקורס - מיכל ליטבק
סהכ שעות הדרכה - מיכל ליטבק
מיכל ליטבק - הדרכות לארגונים וחברות 1
מיכל ליטבק - הדרכות לארגונים וחברות 1
דילוג לתוכן