
ליווי ופיתוח מוצרי תוכן מבוססי ידע
מהרעיון ועד המוצר המוגמר
מוצרי תוכן הם תוספת לסל המוצרים והשירותים של כל עסק
ליצירת לחשיפה, חיזוק נוכחות והגדלת הכנסות
מוצרי תוכן מבוססי ידע – ייעוץ, ליווי ופיתוח מהרעיון ועד המוצר המוגמר במודל One-Stop-Shop
בעידן שבו ידע הוא הנכס החשוב ביותר, כל אחת ואחד מאיתנו – יזמים, בעלי עסקים, מנהלים ואנשי מקצוע – צורכים ומחפשים תכנים שיקדמו אותנו, ילמדו אותנו, ויקפיצו אותנו קדימה. מכאן, שניתן להפוך ידע למוצר.
המהפכה הדיגיטלית של המאה ה-21 הפכה את הידע שצברנו למוצר בפני עצמו – כזה שניתן לארוז, למתג ולהפיץ בצורה מקצועית ומדויקת. כשאחנו הופכים את הידע שלנו לקורס דיגיטלי, סדנה, הרצאה, פודקאסט או מדריך – אנחנו לא רק משתפים ערך. אנחנו בונים נוכחות, מייצרים השפעה, ומגדילים הכנסות.
בין אם מדובר במוצר כניסה למשפך השיווקי או במוצר פרימיום בתשלום – התוכן עובד בשבילנו.
בתהליך הליווי לפיתוח מוצרי תוכן למינוף הידע נעבור מסע חווייתי, בו נבצע איפיון מעמיק שיהווה בהמשך גם תשתית לפעולות שיווק, ונפצח את סל המוצרים המתאים לעסק וללקוחות שלנו, נאתר את תחומי הידע שיכללו במוצר, נעבוד ביחד בשלבים, צעד-אחר-צעד על פיתוח המוצר בהתאם למתודולוגיה המתאימה, נתמחר ואף נעבד תכנים לדף נחיתה שיווקי.
בהתאם למוצר התוכן, ולאחר בחינת היתכנות, ניתן לבחור בשירות לפיתוח והפקת מוצר התוכן תחת קורת גג אחת. שירות בפורמט One-Stop-Shop מחליף את הצורך באיתור, תיאום ועבודה מול מספר אנשי מקצוע: אנשי תוכן, גרפיקאים, מומחי הקלטה, עורכי וידאו ואודיו, מתמללים ועוד – בהתאם לפעולות הנדרשות עבור כל מוצר.
ייעוץ, ליווי ופיתוח מגוון מוצרי תוכן
בהתאמה אישית לכל עסק, קהל יעד ומטרה – משלב הרעיון, דרך הפיכת התוכן למוצר ממותג ועד שילובו במשפך שיווקי מניב.
ניתן לקבל שירות במסגרת "מעוף – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה והתעשייה" – השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף
מצגות מקצועיות

- מצגות ליזמים, משקיעים ולגיוס הון ואיתור שותפים
- מצגות עסקיות
- מצגות שיווקיות ותדמית
- מצגות להרצאות וכנסים
- מצגות להדרכות פרונטליות
- מצגות לקורסים דיגיטליים
יעוץ ופיתוח מוצרי תוכן: שלב אחרי שלב
שלב 1: אפיון המוצר

- בחירת הנושא המרכזי
- הגדרת מטרות
- איפיון קהל היעד
- ניתוח מתחרים
- דיוק היתרון והבידול היחסי
- חידוד המסר
- ניתוח S.W.O.T
- זיהוי ובחירת נושאי תוכן
- הכנת סילבוס
- תכנון מערכי שיעורים / מפגשים (בהתאם למוצר)
שלב 2: תכנון מוצר תוכן

שלב 3: פיתוח מוצר תוכן

- מתודולוגיית פיתוח המוצר
- גיבוש תכנים - עריכת והשבחת תוכן (כולל פתיחים, סגירים, שכתוב, הגהה)
- מערך ומבנה המוצר
- בניית המוצר
- נראות המוצר
- הפקה (בהתאם למוצר)
- עלות השקעה
- עלויות שיווק
- צפי מכירות
- תקופת החזר ההשקעה
- מחיר מכירה
שלב 4: תמחור והמחרה

שלב 5: תכנון תשתית שיווקית

- משפך שיווקי
- מסרים שיווקיים
- כלי שיווק מתאימים
- תכנית שיווק ותמהיל
רוצים להבין ביתר פירוט מהם מוצרים דיגיטליים?
אילו סוגים של מוצרים דיגיטליים יש שיכולים לשמש להרחבת מניפת המוצרים של העסק? למה עוד הם משמשים? מה היתרונות עבור הלקוחות או העובדים? וכמובן מהם שלל היתרונות עבור העסק,
סרטון קצר עם התשובות לשאלות האלו וגם מידע על שלבי ההפקה וההפצה.