יתרונות ביצוע סקרים באופן מקוון

סקר הכתוב ובנוי בצורה ממוקדת, מדויקת ונכונה יכול לשמש ככלי חזק, מרכזי ועוצמתי

מיכל ליטבק - סקרים מקוונים

מאת: מיכל ליטבק - סל מוצרי תוכן למינוף העסק - יעוץ | הדרכות | פיתוח

מיכל ליטבק - לוגו נורה

בעולם הדיגיטלי של היום, סקרים מקוונים או שאלונים מקוונים, הינם דרך מצוינת לאסוף מידע עבור העסק מקהל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים ואפילו מספקים ונותני שירות לעסק.

כבר אין צורך לעבור מדלת אל דלת או לעצור אנשים ברחוב ולבקש מהם לענות על שאלות. בנוסף, אין צורך לאסוף ולצבור דפים ולעבור עליהם אחד אחד…הכלים של היום מאפשרים לשלוח קישור לתפוצה רחבה ולקבל סטטיסטיקות שנאספות לדוחות אוטומטיים בתוך המערכת.


לסקרים ניתן לבחור מטרות שונות: מדידת שביעות הרצון של הלקוחות ממוצרים או שירותים שהעסק מספק, בחינת היתכנות לרעיונות, מוצרים או שירותים חדשים, זיהוי דרכי השיווק המתאימות, האם העסק ממוקם במקום הנכון, האם הנגישות טובה, מהם ימי המכירה המועדפים ועוד אינסוף רעיונות.


סקר הכתוב ובנוי בצורה ממוקדת, מדויקת ונכונה יכול לשמש ככלי חזק, מרכזי ועוצמתי. על פי ניתוח הממצאים והפקת המסקנות יוכלו בעלי העסקים לבחור את המוצרים הטובים ביותר לייצור ושיווק, לשפר ולדייק את המוצרים או השירותים, לבחור את ערוצי השיווק המתאימים וכן הלאה.
באמצעות רשת האינטרנט (דיוור ברשימות תפוצה, פייסבוק ומדיות אחרות) ניתן היום להפיץ שאלונים מקוונים בקלות, לקהל מתאים ובעלות נמוכה ולבצע ניתוחים במהירות ובדיוק רב. סקר הבנוי היטב ומופנה לקהל מתאים יכול לשמש ככלי לגיוס לקוחות (למשל, הענקת הטבה / הנחה לרכישת מוצר בסיום מילוי הסקר).


במיכל ליטבק – סל מוצרים לפיתוח העסק נסייע לכם בתכנון הסקר, בנייתו, הפצתו ובניתוח הממצאים.

לאחר הבנת מטרת הסקר ובחירת הקהל המיועד, ננסח את השאלות המתאימות ונבחר בפורמט המתאים (שאלות יכולות מסוג בחירה מרובה, פתוחות ועוד מגוון רחב של סגנונות), נעצב עבורכם את הטופס, נפיץ , נבצע מעקב ולבסוף נערוך ניתוחים על הממצאים שיסייעו לכם להפיק מסקנות מעשיות.

לפיתוח מוצרי תוכן ולתפעול שוטף של עסקים, נדרשים מגוון שירותים משלימים לתמיכה בסל מוצרי התוכן ולתפעול יעיל של העסק.

מעוניינים לשמוע עוד על פתרונות לפיתוח מוצרי תוכן שאנו מספקים?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר למידע נוסף

תוכלו למצוא אותנו:

נעים להכיר: מיכל ליטבק

כמהנדסת תעשייה וניהול ומנהלת פרויקטים עם התמחות בתכנון ובניית תהליכי עבודה, ניהלתי במהלך השנים פרויקטים רבים בתחומים של הטמעת מערכות, בדיקות תוכנה ופיתוח הדרכה בארגונים גדולים בארץ ובארה"ב.
בשנים האחרונות, עם התקדמות הטכנולוגיה, התמחיתי והשתתפתי רבות בפרויקטים העוסקים בפיתוח קורסים דיגיטליים.
המשותף לכל הפרויקטים, בין שהיו בעולמות התעשייה, בעולם של פיתוח תוכנה ובעולם הידע והלמידה הוא שכולם התחילו מאפיון, המשיכו עם תכנון תהליכים, בניית מתודולוגיות והסתיימו עם הטמעת המערכות וקבלת השינויים, כאשר כל אלו בוצעו תוך שימוש במגוון שיטות, מודלים, כלים וטכנולוגיות.
מלבד פעולות ניהול הפרויקט וניהול הצוותים, עסקתי במהלך הפרויקט וכחלק מההתנהלות השוטפת בהכנת והפקת מצגות, הדרכות והרצאות.
מצגות, הדרכות, הרצאות – כל אלו הם כיום אמצעים ולהעברת מסרים, ידע וערכים.
ולכן אני משלבת בין סל מוצרי התוכן לבין פיתוחם כפרויקט מקצועי לכל דבר ועניין.
אני מאמינה שתכנים הכתובים נכון, מעוצבים בהתאם ומופקים תוך הקפדה על האיכות – מתקבלים תוצרים המייצגים את הפנים המקצועיות של העסק והתשדורת המקצועית כלפי הלקוחות.
כמו כן, כל שירות מסופק כפרויקט המתנהל באופן מקצועי החל משלב התכנון, דרך הביצוע ועד המסירה.
דילוג לתוכן